#01 - Série Hon

2/07/2016 Maya Maylu 0 Comments


Vybírání sérií pro projek Mé knižní série, bylo formou eniki-beniki... proto jako první přišla série, která pro mě není zase na vrcholu oblíbenosti.

Autor: Andrew Fukuda
Původní název: The Hunt
Počet dílů: 3 + 1 novela (0.1 The Lighting Storm, 1.Hon, 2.kořist, 3.Past)
Datum vydání: 2011 - 2013 (ČR:2014 - 2015)

1. Jak ses o téhle sérii dozvěděla? 
Vlastně ani nevím. Už je to dost dlouhá doba co první díl vlastním v mé soukromé knihovničce. S největší pravděpodobností jsem se o ní dozvěděla z nějakého knižního blogu. A popravdě po přečten prvního dílu jsem tak trochu litovala.

2. Kolik dílů jsi zatím stihl/a přečíst?
Světe div se, ale všechny. I přes smíšené reakce z prvního dílu jsem se po nějakém čase hecla a dočetla sérii, když jsem si ji doukoupila, protože není smutnější pohled než nedokončená série v knihovničce.

3. Co na tuhle sérii říkáš?
Ewwww.... jo tak tohle je opravdu těžký. Po prvím dílu, který se mi zdál místy nechutný jsem měla opravdu smíšené emoce. A taky chuť tu knihu schovat do truhly a tu zakopat do nějaké hluboké jeskyně. Ale tak postupem času to bylo lepší. A normálně ten poslední díl... Mě dokonce i překvapil.
 
4. Který díl z celé série máš nejraději?
Nejvíce? Ten poslední. Určitě ten poslední. Zodpovídal na snad všechny otázky a taky to konečně dávalo i nějaký ten smysl.

5. Jaká je tvoje oblíbená postava, proč?
Hlavní postava Gen. Narozdíl od jeho ženské polovičky mi nelezl celou sérii krkem. Po celou tu dobu si snažil zachovávat chladnou hlavu a myslet na to nejlepší. Být nad věcí. Když se to tak veme... ani moc sobecký nebyl.
 
6. Kterou postavu fakticky nemůžeš vystát?
Sis... bože jak ta lundra mi lezla krkem.
 
7. Když porovnáš originální a české obálky, které se ti líbí víc?
Originální obálky jsou z velké části hodně podobným těm českým, ale vzhledem jak se jmenují knihy v originálu... jo originální jsou lepší. Ale jenom o kousíček.
 
8. Která obálka se ti líbí nejvíc?
Mám ráda modrou, takže druhý díl. Jinak nevím. Vždyť jsou na jedno brdo.
 
9. Existuje nějaká scéna na kterou jen tak nezapomeneš?
Ehm... celej první díl. Velebnosti budu blinkat...

0 komentářů :