#0 - Ukázka techniky + malé info o projektu

2/05/2016 Maya Maylu 0 Comments

Fotíme12 je malý projektek, kde se budu chlubit svými úlovky v roku 2016. A to pěkně měsíc po měsíci. Vždy posledního toho měsíce nebo prvního následujícího (nebo prostě kdykoliv kdy si vzpomenu) zveřejním článeček.
Nebudu slibovat nějaký určitý počet amatérských fotografií, protože každý měsíc je jiný, ale pokusím se minimálně tři obrázky zveřejnit. 
Fotografie budou upraveny aby byly pokoukatelné. A taky předem se omlouvám za kvalitu. Fotky totiž budou pocházet ze tří různých zařízení a každé to zařízení má jiné technické parametry.

Prestigio Multiphone Pap5451 DUO - jo jedná se o telefon, takovej název je snad lepší si někde poznamenat než zapamovat (chávala buď vyražen na baterce :D) Tenhle průměrný telefon mám vždycky po ruce, ač s ním moc nefotím. 5MPx  zase tak moc není a při focení vy byla vhodná podpůrná traverza, ale tak na některé fotky (zvláště instagram) je to dostačující. Teda byl do doby než jsem si koupila svého nejnovějšího mazlíka.
Tedy Pardon bývával... už není 2.2. mi shořel skoro v ruce. Od té doby mám Lenovo A536 - ale parametry fotoaparátu jsou stejné :D

Samsung ST66 - Tenhle malý digitální krasaveček modré barvy (stejně nepochopím, proč nedělají výrobci více druhů v podobné barvě. Mě se strašně líbí, ale takovej odstín už neseženete). Je se mnou už opravdu hodně dlouhou dobu, myslím tak 5 let. Tehdy mě stál necelé dva tisíce, což byla koupě tisíciletí. Na něj jsem si nikdy nemohla stěžovat. V pohodě se vejde do jakékoliv větší kabelky nebo dokonce mikiny s většíma kapsama. Co se týče fotek má ne výhody v makro-fotografiích a při focení rychlejších objektů. Ale i tak je malej zázrak.

Nikon Coolpix L840 - Nejnovější mazlík do rodiny. Digitální kompakt hodně připomínající jak vzhledem tak i trochu technicky zrcadlovku, akorát je ve slušivé švestkové barvě. I když teď s ním nejčastěji pořád nemám v ruce všechny jeho vychytávky.

Takže začneme? Leden bohužel budu muset odložit. Tam se nic moc nestalo. Přišoupnu to k únoru.

A teď ukázky jak to asi bude vypadat:

Například tohle. Tahle fotka vznikla jako momentka při rozbalování dárků o štědrém dnu.

Nebo naši psíci. Jsou to hotové modelky.

0 komentářů :