Velký Grand Re-opening...

1/11/2016 Maya Maylu 2 Comments

...velké i malé změny. Jenom ty vlajky si nechte doma. 

Obrázek od GaudiBuendia
Kdo ví jak to nakonec všechno dopadne. A taky, vím, že blog moc velkou návštěvnost mít nebude (prokletí, které se se mnou táhne už od roku 2009). Přesto toužím podělit se o své zážitky se světem. A kdo ví. Třeba to bude někoho i zajímat. 
 Existuje mnoho zájmů co mám. Ať už začínáme "rádoby" spisovatelskou činností, přes pokusy o malby, grafické tvorbě nebo fotografování (v tom jsem opravdový začátečník - pomalu objevuji kouzla scenérií a barevných kompozic). Samozřejmě nesmíme opomenout moji záliby v čtení knih a sledování filmů/seriálů na motivy superhrdinů. Proto tyto stránky budou takovým malým mišmašem všeho.

Kdo já vlastně jsem? 

Obyčejný člověk, po kterým byste ani okem nezavadili. Možná byste ho dokonce i úmyslně přehlédli. Naprostý introvert, který ani do restaurace nevejde jako první. Nevyniká ani krásou ani se neobléká podle nejnovějších módních trendů, pro mě je důležité pohodlí. Tedy jako člověk naprosto nezajímavý, ale počkejte na ty Alter-ega. 

Maya Maylu 

S hlavou věčně v oblacích. Snílek, který se snaží svoje představy, touhy i strachy přetvořit ve fascinující příběhy. Maya Maylu se objevuje nejčastěji na wattpadu, kde je až překvapivě známá a oblíbená, nenechte se zmást. Tohle by jí nikdo nestouplo do hlavy. Vždycky je co pilovat, co zdokonalovat a o to se snaží snad i na dvě stě procent. Při tvorbě nejraději popíjí čaj. A i když se na čas ztratí z internetového světa jako bumerang se vrátí s nově nabitými ambicemi a nápady na nové příběhy. 

Teta Sova 

Dříve beze jména, ale internetovými přáteli nakonec pojmenovaná, milovník soviček všeho druhu, bez kávy nebo čaje by nebyla schopna fungovat. Věčně si stěžující opeřenec, který se snaží rozesmát ostatní, i když většinou šlápne vedle (komu se to však někdy nestane).

Kategorie, které by se na blogu měly objevovat… 

Pírko po pírku - osobní část, historky ze života nebo témata pochycená z rozhovorů ostatních. Bude se jednat o prostor pro mé vyjádření, když mi to přes ústa/zobáček prostě nešlo. 
Fotíme12 - ano dohromady, jelikož je jedna malinká část mne nadšený, hodně amatérský fotograf.Takže jednou za měsíc sem hodím několik zajímavých fotek co se mi povedlo nasbírat. Nečekejte nic světoborného. Fotím pro svoji radost. Dokonalost je někde až na spodních příčkách žebříčku.
Portfolio - jednou za čas se mi nasbírá nějaké ty zajímavé kousky mé grafické činnosti.
NaNoWriMo - minulý rok se mi kvůli nečekané události nepovedlo. Ale tento listopad to prostě musím dát i kdyby na chleba nebylo.

Další a další rubriky budou postupně přibývat... časem.

2 komentáře :