Projekt NaNoWriMo2015 – První týden za námi!

11/09/2015 Maya Maylu 0 Comments

NaNoWriMo je zkratka National Novel Writing Month, čili Národní (i když v tomhle případě spíš celosvětový) měsíc psaní knih. Na webovkách nanowrimo.org se scházejí psavci z celého světa a společně jdou za jediným cílem. 50 000 slov. Denně to dělá zhruba 1667 slov za předpokladu, že nepolevíte ani na jediný den.

A tak se s chutí koukneme jak jsem si vedla první týden.

Když vezmeme v potaz krutý fakt, že jsem hned první den začínala třetí noční a tudíš jsem si pár slovíček napsala s předstihem do FocusWriteru se nikterak nevedlo zle. Celkový počet slov už přesáhl hranici 13 000. Takže to je dle mého názoru důvod k oslavě. Nebo aspoň takové té mailinkaté oslavičce.
Díky nalinkování příběhu v hlavě se první čtvrtina psala skoro sama. Teď už to bude trochu váznout. Sice mám vymezené jisté cíle, ale už ty drobnosti nejsou promyšlené. Nom, uvidíme jak se s tím budu i nadále prát.

Vlastně musím se s tím poprat. Jedna ze smutných zpráv je ta, že i to předepsání do začátku mi došlo a teď budu muset plnit denní limity což je 1 667 slov. Což bude trošku záhul. Ale tak… nějako to zvládneme.
Problém číslo jedna mi nastal ve chvíli kdy jsem měla psát jednu scénu z pohledu malého chlapce. jenomže on se mnou odmítal bavit. Docela mi to nepříjemně zamíchalo s kartami.
No držte mi i nadále palce. Jsem už za čtvrtinou. Ještě tak 10 000 slov a překonám počet slov z minulého roku.

0 komentářů :