Projekt NaNoWriMo2015 - Konec, končíme. Vše je v pytli!

11/20/2015 Maya Maylu 0 Comments

NaNoWriMo je zkratka National Novel Writing Month, čili Národní (i když v tomhle případě spíš celosvětový) měsíc psaní knih. Na webovkách nanowrimo.org se scházejí psavci z celého světa a společně jdou za jediným cílem. 50 000 slov. Denně to dělá zhruba 1667 slov za předpokladu, že nepolevíte ani na jediný den.

No a mě se to nakonec nepovedlo!
Prosím, hlavně tohle neberte jenom jako nějakou nepatřičnou výmluvu. Bohužel stalo se. S tím už nic nenadělám.
Trochu jsem podcenila svoje síly co se vytrvalosti týče a také i zdraví. Nejenom, že na listopad vycházel sakra dlouhý měsíc s fůrou nočních směn, ale také v druhé etapě mě po měsíčním úprku dostihla i nemoc.
Dovedete si představit, že jsem s náběhem na zápal plic opravdu nic nesvedla. Holt už nikdy nebudu pokoušet nemoce. Lepší zdraví než větší penízky na Vánoce.
Ale řeknete si. 25 199 to je limit co sis dala ne?

Jo to je jenom...
Moji leností a zapomětlivostí a taky blahým přesvědčováním, že se nemůže nic stát jsem si celý příběh nezálohovala.
A puf! Soubory jsou pryč. Z 25 000 slov mám nějakých 5 000 a to možná ještě přeháním. Nevím nekoukala jsem. Po tom co jsem to zjistila jsem zaklapla psaní a dala si na chvíli pauzu (která ještě trvá a trvat chvíli bude). Abych se vzpamatovala ze šoku a taky sem si na zanání stresu sehnala dvě dobré věci. Skyrim a Antistresové omalovánky.
Omalovánky (vlastním doma dvě, ale jaké ještě neřeknu) mě přivedly na docela zajímavý nápad připravit takovou malou chvástačskou rubriku, kde bych formou fotokoláží ukázala svůj barvící proses a sem tam k tomu připsala malou úvahu na, převážně pro mě, stresující téma. A hádejte co bude jako prví?

0 komentářů :