Projekt NaNoWriMo 2015 – Aneb Sově hráblo!

10/30/2015 Maya Maylu 0 Comments




NaNoWriMo je zkratka National Novel Writing Month, čili Národní (i když v tomhle případě spíš celosvětový) měsíc psaní knih. Na webovkách nanowrimo.org se scházejí psavci z celého světa a společně jdou za jediným cílem. 50 000 slov. Denně to dělá zhruba 1667 slov za předpokladu, že nepolevíte ani na jediný den.

No z toho se asi po…
Tak ale přeci mi to jenom nedalo a zaregistrovala jsem se na výše danou doménu a zkusím pokořit hanici 50 000 slov. (Vzhledem k tomu, že jenom tenhle článek má nějakých 230 slov to valně nevidím)
Popravdě jsem si v duchu řekla, že i taková polovina což je 25k slov bude úplně a naprosto stačit. Takže 1. listopaduji startuji. Ještě si před zahájením oběhám komunity wattpad spisovatelů a zjistím si, kdo všechno se do toho zapojí.
Problémem číslo jedna jsem měla s vymšlením příběhu. Tedy příběhy mám v plánu dva. Šlo jenom o to vybrat si ten více nebo méně náročný.

Vyhrál ten méně náročný.

Tam si aspoň řeknu: Něco napíšu však ono se to nějako vyvine.
Jediné v čem bude problém a to vymyslet postavy a prostředí kam to všechno zasadím. Na to budu mít právě čas do konce října a pak pěkně od prvního se do toho pustím plnou vervou a nadšením. A zásobou čaje, kávy, a dalších návykových látek jako je kokain, pervitin… ehm dobrá. Tohle byla hodně blbá sranda.
Přesto budu ráda, když tento projekt a moji maličkost podpoříte. I jeden paleček mi neskonale pomůže se na to hned nevyprdnout. Protože upřímně se hodně znám.

0 komentářů :